Primul pas ar fi siteul de prezentare, daca e primul nu inseamna ca e si cel mai important, dar este necesar pentru imaginea afacerii si pentru a comunica cu clientii actuali. Simplitate e recomandarea noastra, clientii cauta informatii (noutati, adrese, telefoane, etc.) nu vor sa fie "ametiti" de un design exagerat.
Prezenta in retelele de socializare (facebook, Google+, twitter, etc.), o prezenta activa indica o afacere care doreste interactiunea cu clientii, o afacere care cauta sa se dezvolte, o afacerea competitiva. In retelele de socializare potentialii clienti pot, foarte usor, sa faca o comparatie intre afacerile din aceeasi nisa, pe baza fluxului de informatii. Pe baza acestei comparatii clientii decid ce vor cumpara sau ce locatie vor vizita.
Prezenta in Google Maps. De ce? Pentru ca genereaza zeci de mii de vizualizari, fara un efort mare. In prezent o afacere care nu este listata in Google Maps nu exista online, putem afirma ca respectiva afacere pierde zilnic clienti.
Tur virtual integrat in Google Maps. Turul trebuie sa fie realizat in conformitate cu normativele Google si trebuie afisat in Google Search, Google+, Google Maps si, nu in ultimul rand, in siteul de prezentare.
ex: Hotel Mercur Covasna
Google Search - https://goo.gl/EAoF8K
Google Maps - https://goo.gl/gYt4Tb
Google + - https://goo.gl/1gQcGe
Sesiune foto in locatie. Realizarea unei sau mai multor sesiuni foto la locatie si "raspandirea" fotografiilor pe Internet. Aceste fotografii pot aduna sute de mii de vizualizari. Multe retele de socializare ofera statistici in acest sens.
Concursuri pe Facebook. In funtie de specificul afacerii, periodic, se pot organiza concursuri pentru atingerea obiectivelor stabilite. Si lista poate continua, dar astazi ne oprim aici. Stati aproape!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu